donderdag 29 november 2012

Laatste Open Atelier.EGD in Brink 21

Helaas is aan een mooie tijd een eind gekomen.

Brink 21 is verhuurd en wij als anti-kraak gebruikers worden verzocht plaats te maken voor de nieuwe Horeca huurder. Op 12-12-12 zullen we de sleutels in moeten leveren, en het pand leeg opleveren.

Het lijkt mij leuk om a.s. zaterdag 1 december nog een laatste soort van "Open Atelier.EGD" te verzorgen. Ik ben v.a. 10:30 uur ongeveer aanwezig, en ik kan maximaal tot 15:00 uur gasten ontvangen. (vanaf dan heb ik namelijk een nog een workshop.EGD)

Je bent welkom voor een kop koffie, een laatste blik in mijn Atelier.EGD, en wie weet kan je nog een leuk sinterklaas kadootjes kopen voor je familie, de Dears schilderijtjes en wat oude werken zijn in de aanbieding! weg=weg :)

Dus ben je in de stad voor je sinterklaas inkopen. Kom dan voooor 15:00 uur gezellig nog even buurten…

Wie weet tot zaterdag...

Egbert.EGD

p.s Als je een idee hebt voor een nieuwe lokatie houd ik mij natuurlijk aanbevolen. Ik ben nog opzoek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Share