donderdag 16 mei 2013

Mink Daan Scheffer is geboren!


22 april 2014 is onze zoon Mink Daan Scheffer geboren.

Natuurlijk heb ik het geboortekaartje & envelop ontworpen. Het leek ons leuk om het thema wat we met onze dochter Elin hadden bedacht door te zetten. Op haar geboorte kaartje stond een vogel, in dezelfde stijl heb ik een Giraffe ontworpen. Net als voor Elin heb ik deze ook op de muur geschilderd in de kinderkamer met mijn stencil techniek die ik gebruik.

Er is ten making of van beide, de Bird vind je hier,  en de Giraffe hier onder.

Voor wie zich afvroeg, maar Laurien heet toch Mink met haar achternaam, dat klopt, wij vonden dat beide leuk om dat als voornaam te gebruiken. Daan is een vernoeming van mijn opa, de over-opa van Elin en Mink.


Mink betekend:

Mink is een Nederlandse jongensnaam. (Herkomst Fries)

De betekenis van de naam is ` Verkorte vorm van namen met de Germaanse stam `Megin` (kracht, macht) `
(voor eventueel kraambezoek graag eerst even contact)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Share