vrijdag 3 januari 2014

Ideeën voor 2014


NIEUW.EGD

Hierbonder een aantal zaken dit ik in 2014 wil gaan inzetten.

1. Maandelijks Open Workshop.EGD voor 1-lingen
2. Handgemaakte Kadobon.EGD
3. Etalagebieden.EGD Om de 2 weken een schilderij waar je op kan bieden.
4. Schilderij.EGD in opdracht hoe werkt dat?

Lees meer over deze ideeen op deze pagina.
 _____________________________________________

Idee 1 voor 2014:
OPEN Workshop.EGD voor 1-lingen.

Lijkt het je leuk om een keer een stencil Art / graffiti workshop.EGD te volgen, maar kom je maar niet aan een groepje van minimaal 6 personen. Je kan nu maandelijks* mee doen met de OPEN WORKSHOP.EGD voor 1-lingen.


Het is dezelfde workshop als ik geef tijdens bijvoorbeeld bedrijfsuitjes of kinderfeestjes. Alleen nu hoef je niet voor minimaal 6 personen te betalen. Je betaald gewoon voor jezelf en kiest je eigen formaat schilderdoek.

Deze OPENworkshop voor volwassenen (en eventueel kinderen) bestaat uit een korte uitleg over de geschiedenis van graffiti en street art. De deelnemers maken zelf sjablonen en oefenen met spuitbussen op panelen. Daarna kunnen zij zelf een doek in je eigen gekozen formaat beschilderen (Bekijk video's van workshops in Deventer om een goed beeld te krijgen)

Kosten voor de workshop:
Handschoenen, beschermende kleding en spuitbussen + koffie, thee en ranja en wat lekkers.
€ 35,- per volwassene, exclusief schilderdoek
€ 15,- per kind, exclusief schilderdoek
Voorbeeld extra kosten voor schilderdoek:
een schilderdoek van 30 x 30 cm: € 5,- per stuk. (Dit formaat word aanbevolen)
een schilderdoek van 80 x 80 cm: ongeveer € 12,50 per stuk.
Vraag hier de prijzen van grote doeken en andere mogelijkheden op.

De workshop duurt ongeveer 2 uur.
Globale planning OPEN workshop:
  • Woensdag 29 januari 2014 om 19:30 - 21:30 uur *
    Dit is 1ste open workshop, dit is een testcase tijden en datum kunnen nog aangepast worden als dat al de leerlingen beter uitkomt.)
  • Bijvoorbeeld: Zaterdag 1 maart 2014 van 12:00 tot 14:00 uur*
  • Bijvoorbeeld: Zondag 30 maart 2014 van 14:00 tot 16:00 uur*
  • Bijvoorbeeld: Vrijdag 28 april 2014 van 15:00 tot 17:00 uur*

Er zullen meer data volgen, via facebook of de mail kan ik je op de hoogte houden van de data. Ik zal verschillende dagen en tijden aanhouden om een zo divers mogelijk aanbod data aan te bieden.


Interesse in deze OPEN-workshop, neem zo snel mogelijk contact met mij op om je als geïnteresseerde in te schrijven. Of blijf op de hoogte van nieuwe data via bij voorbeeld socialmedia (facebook, twitter e.d.), maar nog beter via de mail.


*de workshop gaat alleen door bij voldoende deelname. Alle tijden en datum kunnen in overleg nog aangepast worden als dat al de leerlingen aantal ten goede komt. Aan deze gegevens zijn geen rechte verbonden.
  _____________________________________________

Idee 2 voor 2014:
Handgemaakte Kadobon.EGD.

Opzoek naar een leuke en creative kado voor je ouders, collega, vriend of vriendin? Waarbij ze zelf kunnen bepalen wat ze ermee willen gaan doen. Bijvoorbeeld zelf een schilderij maken in een stencil art / graffiti workshop.EGD. Of een schilderij / Portret in als opdracht bij Egbert.EGD neerleggen. Of misschien heb je zelf wel een ander gaaf idee!

Daarvoor kan ik een handgemaakte Kadobon.EGD op canvas verzorgen. Je kan eventueel zelf aangeven welke kleuren en style bij die gene past. En wat er achterop moet komen te staan.

Het schilderij/ kadobon geef je leuk verpakt kado, zo sta je niet met legen handen of een stukjepapier op het feestje, maar geef je echt iets. En daarna handelen we het verder samen af.

Vind je het een leuk idee? Mail of bel me voor meer details.
  _____________________________________________

Idee 3 voor 2014: #EtalageBieden.EGD

Een nieuw jaar, nieuwe tijden en ideeën, tijd om een beetje op te ruimen, en wat van mijn werk in de Etalage te zetten waar je vrij op mag bieden wat jij er graag voor wil betalen. Stuur mij in een prive bericht een bod voor dat schilderij, Wees niet bang, stuur wat jij er voor overhebt, geen bod gedaan, is een gemiste kans op een Schilderij.EGD, en dat is pas EGD balen! Je hoort zo snel mogelijk of jou bod het winnende bod is, en je het schilderij kan komen kopen voor jou bod...

Vanaf 2014 zal ik om de week een ander Schilderij.EGD in de "Online" Etalage zetten. Dus op mijn Website, Facebook-pagina, Twitter, Linked In, Pinterest en natuurlijk Instagram.

Om nou niet alleen maar de zelfde mensen te bereiken, die ik altijd al bereik, vraag ik jullie mij een handje te helpen door het bericht ook te delen met jou vrienden of een specifiek iemand van wie je denk dat hij dit een gaaf schilderij vind. Als blijk van waardering zal ik om de elke maand een kadobon t.w.v. 35,- voor een OPENworkshop.EGD verloten onder de alle delers! En de winnaar bekend maken via die social-media kanalen.

Collega kunstenaar Simon heeft dit vorig jaar een maand lang, dagelijks gedaan, en dat was een succes. Hij bracht mij hiermee dus op dit idee, in goed overleg met hem heb ik besloten dit, dit jaar ook op mijn manier in te gaan zetten.

Daar gaan we voor het eerst #EtalageBieden.EGD in 2014: "Rocky.EGD 6-1-2008 60x70" 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Share