woensdag 9 april 2014

Logo muurschildering bij Kluwer innovatielab

Na aanleiding van een tweet van Pim Nauts waar mijn buurvrouw mij op attendeerde. "Wie kent er een goede graffiti schilder die een mooie muurschildering kan maken bij ons" Werd ik uitgenodigd om een muurschildering.EGD te komen verzorgen voor het innovatielab van Wolters Kluwer in Alphen aan de Rijn.

Na wat schets fases, zijn we uiteindelijk uitgekomen op een stak ontwerp dat dicht bij het logo en de huisstijl van Kluwer zelf lag. Een echte "huisstijl op lokatie doorvoeren" klus dus. Daarnaast moest er een Flatscreen en een whiteboard in de muur worden op genomen. Door middel van een tekst wolk is het scherm in de muurschildering opgenomen. En met whiteboardfolie is de gehele linkerkant van de muur nu te beschrijven met innovatieve ideeën. De muurschildering geeft de werkruimte veel kleur maar leid niet gelijk heel veel af.

Van mijn werk is een Time-laps gif gemaakt door Pim.

Ik zelf heb een Flipstagram gemaakt.

Hier vind je een aantal foto's van de muurschildering.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Share