maandag 8 juni 2015

Grolsch 400 jaar Verpakking


Grolsch 400 jaar
Ter ere van 400 jaar Grolsch heb ik mee gedaan aan een creatief event in september 2014. 400 street art gerelateerde kunstenaars hebben allemaal schilderijen gemaakt met de beugel als uitgangspunt. Ik heb 3 doeken kunnen maken. Bekijk alle schilderijen die gemaakt zijn hier.

11 mei 2015 bestond Grolsch 400 en zijn er speciale jubileum verpakkingen over de hele wereld te verkrijgen.

Op de verpakkingen van de Beugels, twistdop en bierblikjes zijn 2 van mijn schilderijen gebruikt. Deze limited editon verpakking worden wereldwijd verkocht! Vooral het "groene schilderij.EGD" heeft een hele mooie plek gekregen op de verpakkingen! Zie alle foto's hier.

En als klap op de vuurpijl is het groene schilderij zelfs gebruikt gebruikt voor een van de 2 speciale bierglazen!

De Stentor heeft er ook een mooi stuk over geschreven.
Lees hier

Meer foto's op mij  Facebook en Flickr.EGD Pagina







1 opmerking:

  1. ik zoek nog steeds die verpakking van grolsch haha.. mijn schilderij staat er ook op afgebeeld.. vraag me ook af waar alle schilderijen nou zijn gebleven :/

    BeantwoordenVerwijderen

Share